RPG
ArmaGedOn

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Bestariusz A-Z
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> To co każdy gracz wiedzieĆ powinien
Autor Wiadomość
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:25, 31 Sty 2007    Temat postu: Bestariusz A-Z

Zapraszam również na stronę z Bestariuszem:
[link widoczny dla zalogowanych]


Spis wszystkich stworów magicznych, zwierząt itp.


Jeśli chcecie jakieś zaproponować to do mnie napiszcie


Spis:
strona 1: A-K
strona 2: L-X
strona 3: Y-Z


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dżuma Andromeda dnia Sob 19:00, 03 Lut 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:26, 31 Sty 2007    Temat postu: A

A

-brak-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:27, 31 Sty 2007    Temat postu:

B

Bazyliszek Iluzjonista – jaszczurka tropikalna, żyjąca w lasach tropikalnych i na wyspach morza Erigarskiego; dorosły osobnik samca może mieć 50cm (od pyszczka do końca ogona), a samicy 45; zamieszkuje drzewa i skały; umie przebiec po wodzie na tylnych nogach niemal całkowicie wyprostowana; jest wyśmienitym pływakiem i doskonale się wspina; na łebku ma niewielki grzebień, którym wysyła fale iluzjonistyczne, przez co większość drapieżników nie potrafi jej złapać, gdyż na jej miejscu w ich oczach staje mnóstwo tych zwierzątek.


Behemot - potwór mityczny, straszna legenda opowiadana na ziemiach dalekiej północy i bajka, którą krasnoludzkie matki straszą niegrzeczne dzieci w długie zimowe wieczory; demon z nocnych koszmarów, bestia prześladująca majaki wędrowców przemierzających arktyczne pustkowia; spotkanie z tym potworem oznacza dla graczy prawie pewną śmierć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:28, 31 Sty 2007    Temat postu: C

C

Czarny Jednorożec – Zwany także Isurro lub Kakaroke; wysokość do półtora metra w kłębie; jak sama nazwa wskazuje, te stworzenia wywodzą się od koziorożca i mają czarną jak heban sierść z szarym pasem ciągnącym się po grzbiecie od kłębu do nasady ogona; ma potężnie zbudowane ciało, a jego kopyta są bardzo duże i okryte kremowymi włosami; kremową ma również bardzo długą grzywę i ogon; ma zgrabny pysk ze schowanymi ostrymi kłami, szmaragdowe oczy bez źrenic, które widzą w ciemności i czarną bródkę; jego róg jest czarny i niezbyt długi, przekrzywiający się w pewnym momencie, co czasem pomaga dotkliwiej zranić przeciwnika podczas potyczki; czarne jednorożce żywią się mięsem lub padliną i obojętne im czy to co jedzą to jest jakieś zwierze, ich brat czy też może przechodzący tędy elf; żyją w gęstych lasach lub w górskich dolinach; są typami samotników i bronią zaciekle swych terytoriów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:29, 31 Sty 2007    Temat postu: D

D

Dewon – Kolejny krewniak Elwara, lecz jeszcze mniej spotykany i niebezpieczny; Dawne Ludy nazywały go Posłańcem Diabła lub Tym Który Przynosił Śmierć, gdyż z wyglądu przypominał demona i istniała legenda, że ten kto go zobaczył miał wkrótce umrzeć, co w większości przypadków się sprawdzało; osiąga do 1,5m wzrostu; ma dwa bycze rogi i spłaszczony pysk z dość pokaźnym uzębieniem; występuje zawsze w kolorze czerwonym z czarnymi, falowanymi paskami i żółtym podbrzuszem; przez jego grzbiet od głowy do ogona biegnie rząd małych, czarnych ząbków, które są niezwykle ostre i zawierają w sobie truciznę zwaną Dewoną; Dewon ma długie łapy zakończone chwytnymi palcami, zakończonymi pazurami; te stworzenia żywią się mięsem, które same upolują; są samotnikami i dbają o swe terytorium i gdy uznają to za konieczne potrafią zabić każdą istotę, która wejdzie im w drogę; żyją głównie na obszarze leśno-skalistym i nie pokazują się każdemu, każdemu jedynie tym, nad którymi wisi zły omen.

Rys. by Weremoon


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dżuma Andromeda dnia Sob 18:50, 10 Lut 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:29, 31 Sty 2007    Temat postu: E

E

Elwar – Krewniak smoka; dość niski (do 1m w kłębie), z długą szyją; pozbawiony przez ewolucję skrzydeł, co zwraca mu się w zgrabnych łapach, dzięki czemu biega szybciej niż koń wyścigowy i potrafi dzięki niewielkiej wadze bardzo wysoko skakać; jada mięso od czasu do czasu, lecz potrafi zadowolić się owocami i owadami; ma dość ostre kły i pazury, jednak nie służą mu one raczej do ataku, gdyż wykorzystuje je do dobierania się do mało dostępnych owoców, lub do wspinania na drzewa. Najczęściej występuje w kolorach: zielonym, pomarańczowym, czerwonym i niebieskim; Elwary są dość rzadką rasą, albo po prostu doskonale maskują się przed wzrokiem ludzkich istot, do których nie są wrogo nastawione; jeśli jakiś Elwar zostaje uratowany lub wychowany przez istotę ludzką, to potrafi jej z wdzięczności służyć, a nawet się zaprzyjaźnić – polega to na nawiązaniu mentalnej więzi między nim a daną osobą.

Rys. by Weremoon


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dżuma Andromeda dnia Sob 18:49, 10 Lut 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:30, 31 Sty 2007    Temat postu: F

F

-brak-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:30, 31 Sty 2007    Temat postu: G

G

Gryf – Kuzyn hipogryfa często z nim mylony, choć całkowicie go nie przypomina; jego potężne ciało (do półtora metra w kłębie) jest kocie – przód należy do lwa, a tył do tygrysa – natomiast pysk należy ni to do harpii olbrzymiej; wielkie skrzydła nie należą do żadnego stworzenia, choć ze względu na barwę porównuje się je ze skrzydłami oscopa, gdyż mają szarawą barwę a same pióra są długie i ostro zakończone, oraz osadzone bardzo mocno w masie mięśniowej, która bardzo dobrze je trzyma; oba skrzydła gryfa w rozpiętości mają tą samą długość, co długość samego stworzenia, a czasem bywają jeszcze większe; gryfy są typowymi samotnikami i spotykają się z innymi osobnikami jedynie na podczas bitwy o teren lub pożywienie, lub podczas godów; żyją wysoko w górach, gdzie mają swe gniazda, których strzegą bardzo dokładnie; rzadko można zobaczyć gryfa na ziemi, a nawet jeśli to tylko podczas gdy pije; stworzenia te większość czasu spędzają na spaniu, polowaniu i jedzeniu, a od czasu do czasu zlatują z gniazda na ziemię się napić lub rozprostować mięśnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:31, 31 Sty 2007    Temat postu: H

H

Hipogryf – zwierzę (do 2m w kłębie) dość skomplikowane do opisania, gdyż ma głowę orła, język węża, długie, spiczaste uszy, grzywę lwa opadającą na jego klatkę piersiową i barki; przednie łapy należą do orła, ale są dużo większe i z ostrzejszymi pazurami, natomiast tylne nogi są końskie, tak samo jak cały zad razem z ogonem; skrzydła tego zwierzęcia są ogromne i przypominają orle, jednak pióra są o wiele mocniejsze i trudno je wyrwać, co daje przypuszczenia, iż są to najprawdopodobniej skrzydła oscopa; żywią się mięsem oraz roślinami i owocami; unikają spotkań z ludzkimi istotami i innymi stworzeniami, gdyż wolą żyć w samotności; żyją w mało dostępnych miejscach, np. przy wodospadach, w górach na niezamieszkałych wyspach czy gęstych lasach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:31, 31 Sty 2007    Temat postu: I

I

-brak-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:32, 31 Sty 2007    Temat postu: J

J

-brak-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
SMG i Kartograf :Armagedończyk:



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem

PostWysłany: Śro 12:33, 31 Sty 2007    Temat postu: K

K

Kaaras – istota będąca w połowie jednorożcem i w połowie śnieżnym kotem; żyje do 500 lat i żywi się roślinami; jest typem samotnika mieszkającego w górach; ma ponad 90 cm w kłębie i nie toleruje siodła; myśliwi zostawiają to zwierzę w spokoju, gdyż jego róg nie ma żadnych specjalnych właściwości – potrafi jedyni na krótki czas dodać sił, choć gdy przestaje działać istota, która zażyła płynu z niego jest jeszcze bardziej zmęczona niż wcześniej – a skóra kaarasów jest szorstka i krótka; niektórzy alchemicy nadal badają róg kaarasa pragnąc dowiedzieć się o nim jak najwięcej, jednak bez swojego właściciela róg jest prawie bezużyteczny, a żyjąc kaaras nigdy nie pozwala dotykać swego rogu.



Koszmar – Istota rodem z najgorszych koszmarów, jak uważają niektórzy; to stworzenie jest praktycznie mitem lub legendą, choć słyszy się czasem, iż jakaś osoba widziała Koszmar; póki nie zobaczy się tego stwora nie można pojąć, dlaczego nazywa się Koszmar – nawet po poznaniu opisu wyglądu, którego wersje są różne; z pewnych źródeł wiemy jak wygląda prawdziwy Koszmar: jest to czarno-czerwony rumak, potężnie zbudowany z wielkimi kopytami wiecznie poplamionymi krwią, które przygniatają samym wyglądem; jego koński pysk ma ostre zęby, a gdy otworzy paszczę ma się wrażenie jakby zaglądało się do gardzieli potężnej i niemającej końca czarnej dziury, natomiast w jego krwistych oczach odbija się cierpienie tysięcy istot odesłanych do piekielnych otchłani, od czego trzewia palą i skręcają się w człowieku; jego skrzydła są ogromnie i przypominają nietoperze, jednak zakończone są ogromnymi kolcami, które przebiją każdy pancerz, a gdy się je przetnie, odrastają na nowo; istota jest neutralna i nie opowiada się po żadnej stronie, chociaż mówi się, że jest wysłannikiem pana piekieł, choć tak naprawdę jest to logicznie myślące stworzenie żyjące jedynie na czarnych i ciemnych bagnach lub w obumarłych lasach – zawsze tam gdzie panuje śmierć i zgnilizna; zabija dla zwykłej przyjemności i nawet gdy się naje – jada mięso – może zabijać dalej bez względu na to czy jest pełny czy nie; mówi się, że tę istoty żyją wiecznie, choć inni mówią że Koszmary są jak wampiry lub wilkołaki; dokładnie nigdy nie opisze się tych stworzeń chyba, że kiedyś wyjdą ze swych mrocznych kryjówek, co raczej się nie zdarzy… jeśli oczywiście istnieją – jest wiele wersji.



Koziorożec – dostojny koń, z rogiem i kozią bródką; dorosły osobnik ma mniej więcej 1.8m w kłębie; najczęściej w kolorze białym, brązowawym, rzadziej- lilia fioletowym; zamieszkują wybrzeża Lasu 7 Drzewców, oraz inne wielkie lasy, gdzie mogą żyć w spokoju; zwie się je też Jednorożcami; niektóre rasy (np. elfy) oswajają te stworzenia i trzymają w swoich domach, gdyż ich mleko uzdrawia, a same stworzenia potrafią przyspieszyć wzrost roślin, co przydaje się w ogrodach i na polach; niektórzy nawet jeżdżą na koziorożcach, jednak tę ujeżdżone różną się od dzikich, gdyż noszą specjalne zabezpieczenie na rogu, jednak przez swoje łagodne usposobienie nie przeszkadza im to w byciu posłusznymi „końmi”, co różni je od dzikich krewniaków; jest to najbardziej znany gatunek, jednak żyje wiele jego odmian.



Kucopuma – zwierze w połączone z kuca i pumy; wzrost 1 metr w kłębie, koński łeb z ostrymi kłami, długimi wąsami i wielkimi ślepiami z pionowymi źrenicami; potężne, umięśnione łapy uzbrojone w pazury; ich tułów jest wąski i zgrabny, jednak grzywa i ogon typowo końskie; żyje dziko; sierść jest końska, jednak gęsta i w niektórych miejscach puszysta, jak u pumy; gdy ujrzy inną żywą istotę, gotów jest do walki; żyje w stadzie; Kucopumy żyją na łąkach i pastwiskach oraz wśród górskich dolin; żywią się padliną i jajami piskląt.

Rys. By nathenne


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dżuma Andromeda dnia Wto 0:07, 06 Lut 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> To co każdy gracz wiedzieĆ powinien Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin