|
|
Autor |
Wiadomość |
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem
|
Wysłany: Wto 15:40, 03 Kwi 2007 Temat postu: Agusi |
|
|
24. Agusi (elfy agusyjskie) - mieszanka
Rasa powstała na skutek rozmnażania się elfów z farelami. Prawidłowa nazwa to elfy agusyjskie, jednak w skrócie mówi się na nie Agusi.
Żyją najczęściej w lasach wśród driad, gdyż elfy nie chcą widzieć w swoich miastach i osadach tych (tzw. przez nich) odmieńców, a wśród fareli Agusi nie mogliby żyć nie mogąc latać.
Są dobrymi szermierzami, ale najlepiej idzie im w myślistwie, handlu oraz władaniu magią natury.
Żyją do 900 lat
Wygląd: Najczęściej mają małe, brązowe lub białe skrzydełka, których nie mogą chować ani używać do latania (innymi słowy nie latają). Włosy mają w kolorach: zieleń, brąz, blond oraz błękit. Skóra jest jasna, czasem z odcieniem jasnego brązu.
Umiejętności specjalne:
- Dziecię lasu – elf stojący podczas walki wśród drzew otrzymuje mniej obrażeń – (+)10 do Klasy Pancerza w przypadku stania wśród drzew.
- Sokoli wzrok – potrafisz przyzwać wielkiego sokoła, który w każdej chwili gotowy jest użyczyć ci swych oczu, dzięki czemu możesz widzieć jego oczami – (+)5 do Percepcji, jeśli twój elf stoi wśród drzew w lesie.
- Uszy lasu – elf będący w lesie słyszy wszystko na odległość 5 km od miejsca, w którym stoi dzięki drzewom – (+)5 do Percepcji, jeśli twój elf stoi w lesie.
- Skrzydła u nóg – nie oznacza to, że masz skrzydła u nóg, tylko to, że biegasz szybciej niż inni i potrafisz skakać o wiele dalej – (+)8 do szybkości chyba, że elf znajduje się w wodzie lub na wodnistym terenie.
- Porozumiewanie się ze zwierzętami – Elf od najmłodszych lat spędzał czas w towarzystwie zwierząt, przez te lata nauczył się ruchami ciała oraz mimiką twarzy komunikować ze zwierzętami.
- Przyjaciel zwierząt – zwierzęta obdarzają elfa niezwykłą ufnością, dzięki czemu słuchają niektórych jego poleceń.
- Szata zmysłów – jeśli przyjrzeć się bliżej to widać magiczne zawirowanie, dzięki któremu możesz wyczuwać i widzieć lepiej niż inni – (+)10 do percepcji, chyba że znajduje się na oślepiającym pustynnym słońcu.
- Zmarli obrońcy – gdy na polu bitwy zabijesz jakąś istotę (lub więcej), to ożyje ona (jako zombi) i będzie broniła ciebie przed innymi. Maksymalnie naraz może ożyć 5 zmarłych znajdujących się w promieniu 1 km – każdy zmarły ma 10 pkt. życia.
- Widzenie w ciemności - widzisz w ciemnościach lepiej niż inne rasy, jednak przez to w dzień widzisz gorzej
- Odporność na czary - jesteś dobrze uodporniony na czary, ale minusem jest to, że sam masz problem z rzucaniem ich
- Ostre pióra – pióra Agusa stają się ostre i można nimi ciąć oraz rzucać by zadawać wrogom rany. Pióra odrastają po dwóch dniach, a przez ten czas Agus jest osłabiony; Pióra: S: +3; Sz: +3 [S: -1; Sz: -2]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dżuma Andromeda dnia Wto 16:04, 03 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem
|
Wysłany: Wto 15:47, 03 Kwi 2007 Temat postu: Margo |
|
|
25. Margo - mieszanka
Rasa powstała na skutek rozmnażania się elfów z draconami.
Żyją wśród draconów, gdyż elfy ich nie tolerują.
Specjalizują się w walce, handlu i myślistwie.
Żyją do 900 lat
Wygląd: Długie, spiczaste uszy; Skóra jasna lub jasno-brązowa; Oczy z pionowymi źrenicami i lekko spłaszczony nos.
Mogą przybrać formę dracona, jednak nie pełnego, gdyż po przemianie nie posiadają skrzydeł.
Umiejętności wrodzone:
- Przybranie ludzkiej formy - kiedy tylko zechce
- Przybranie draconiej formy - kiedy tylko zechce (bez skrzydeł)
Umiejętności specjalne:
- Smoczy oddech – pozwala zionąć ogniem na obszarze 3m od jednostki.
- Smocza zwinność – jednostka jest bardzo zwinna, i znakomicie posługuje się ogonem.
- Smoczy wzrok – pozwala widzieć w ciemnościach.
- Dziecię lasu – elf stojący podczas walki wśród drzew otrzymuje mniej obrażeń – (+)10 do Klasy Pancerza w przypadku stania wśród drzew.
- Sokoli wzrok – potrafisz przyzwać wielkiego sokoła, który w każdej chwili gotowy jest użyczyć ci swych oczu, dzięki czemu możesz widzieć jego oczami – (+)5 do Percepcji, jeśli twój elf stoi wśród drzew w lesie.
- Uszy lasu – elf będący w lesie słyszy wszystko na odległość 5 km od miejsca, w którym stoi dzięki drzewom – (+)5 do Percepcji, jeśli twój elf stoi w lesie.
- Skrzydła u nóg – nie oznacza to, że masz skrzydła u nóg, tylko to, że biegasz szybciej niż inni i potrafisz skakać o wiele dalej – (+)8 do szybkości chyba, że elf znajduje się w wodzie lub na wodnistym terenie.
- Porozumiewanie się ze zwierzętami – Elf od najmłodszych lat spędzał czas w towarzystwie zwierząt, przez te lata nauczył się ruchami ciała oraz mimiką twarzy komunikować ze zwierzętami.
- Przyjaciel zwierząt – zwierzęta obdarzają elfa niezwykłą ufnością, dzięki czemu słuchają niektórych jego poleceń.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dżuma Andromeda dnia Wto 16:04, 03 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem
|
Wysłany: Wto 15:58, 03 Kwi 2007 Temat postu: Azeci |
|
|
26. Azeci (drowy azeckie) - mieszanka
Rasa powstała na skutek rozmnażania się drowów z azrokami.
Tak jak Agusi nie mogą latać, jednak bardzo szybko biegają.
Żyją najczęściej wśród drowów, choć azrokom ich obecność nie przeszkadza, jednak środowisko drugiej rasy jest praktycznie niedostępne dla istot niepotrafiących latać.
Są dobrymi wojownikami i łotrami.
Żyją do 900 lat
Wygląd: małe, czarne skrzydełka na plecach, których nie mogą chować ani używać do latania (nie latają); skóra ciemna, tak jak włosy – czasem, jednak bywają szare lub białe; oczy w odcieniach czerwieni i brązu.
Umiejętności specjalne:
- Szata zmysłów – jeśli przyjrzeć się bliżej to widać magiczne zawirowanie, dzięki któremu możesz wyczuwać i widzieć lepiej niż inni – (+)10 do percepcji, chyba że znajduje się na oślepiającym pustynnym słońcu.
- Zmarli obrońcy – gdy na polu bitwy zabijesz jakąś istotę (lub więcej), to ożyje ona (jako zombi) i będzie broniła ciebie przed innymi. Maksymalnie naraz może ożyć 5 zmarłych znajdujących się w promieniu 1 km – każdy zmarły ma 10 pkt. życia.
- Widzenie w ciemności - widzisz w ciemnościach lepiej niż inne rasy, jednak przez to w dzień widzisz gorzej
- Odporność na czary - jesteś dobrze uodporniony na czary, ale minusem jest to, że sam masz problem z rzucaniem ich
- Dyplomacja – przydatne handlarzom oraz szpiegom czy łotrom, gdyż dzięki temu łatwiej im oszukać lub dogadać się z drugą istotą – nawet, jeśli obie rasy się nienawidzą.
- Strach – postać azroka wydaje się innym tak straszna, że osoby o słabej silnej woli zostają sparaliżowane strachem (jest to -5pkt. do reputacji)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dżuma Andromeda
SMG i Kartograf :Armagedończyk:
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdzieś za Ciemnym Lasem
|
Wysłany: Wto 16:10, 03 Kwi 2007 Temat postu: Lewacy |
|
|
27. Lewacy (ork lewkateński) - mieszanka
Rasa powstała na skutek rozmnażania się orków z ludźmi. Prawidłowa nazwa to orkowie lewkateńscy, jednak w skrócie mówi się na nich Lewacy.
Żyją wśród orków i ludzi, gdyż żadna z tych ras nie ma nic przeciwko nim.
Najczęściej wybierają klasy i zawody takie jak: barbarzyńca, łotr, myśliwy oraz najemnik.
Żyją do 300 lat
Wygląd: mężczyźni najczęściej mają brody i bokobrody, a kobiety albo się golą albo zostawiają trochę włosów, z których robią kitkę. Skóra jest ciemna i często pokryta tatuażami, włosy czarne lub brązowe, a oczy w kolorach od zieleni do ciemnego brązu. Mają lekko spiczaste uszy i są bardzo wysocy i muskularni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Umiejętności specjalne:
- Siła Tytanów – jesteś niezwykle silny, a twoje ciosy lecą mocno i szybko, a nie porządnie – (+)10 do siły i (-)5 do zwinności.
- Mistrz Oręża – doskonale władasz każdym rodzajem broni – (+)2 do umiejętności władania: bronią jednoręczną, dwuręczną, dystansową i do walki wręcz.
- Odporność na magię - uodpornieni na magię, choć przez to sami kiepsko czarują
(Sw: +5; M: -4)
- Pajęczy Sojusznik – Ork może raz na jakiś czas przywołać sporego w rozmiarach pająka, który towarzyszy mu przez dwa dni zabijając jego wrogów i pomagając w pracach – Pająk (45 pkt. Życia) ma 20pkt. siły, Klasę Pancerza 45pkt oraz umiejętność wezwania małych pajączków, które słuchają jego i jego pana.
- Zaczarowana broń - broń zadaje większe obrażenia wrogom (S: +3; Pa: +2; Zr: +2; Pr: -2)
_____________________________________________________________
KONIEC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|